KONTAKT
Ako trebate dodatne informacije ili pomoć oko ponude iz webshopa, predaje narudžbe, dostave, uporabe webshopa ili vraćanja robe, kontaktirajte nas putem adrese e-pošte info@opsy.hr.
UGOVOR – NARUDŽBA
Kupoprodajni ugovor između pružatelja usluge i kupca sklopljen je u trenutku kada kupac pošalje narudžbu i primi e-mail o kupovini. Potvrdom kupovine kupac se slaže s općim uvjetima. Cijene objavljene u trenutku narudžbe vrijede za kupca i pružatelja usluge. Ugovor, sklopljen između pružatelja usluge i korisnika, trajno je pohranjen u sjedištu tvrtke UZAR, trgovina, spletna prodaja in storitve d.o.o., Cesta Ste Marie aux Mines 7A, 4290 Tržič, Slovenija odn. na pravilno zaštićenom udaljenom poslužitelju pružatelja usluge. Korisnik može zatražiti kopiju slanjem zahtjeva na adresu e-pošte: info@opsy.hr. Kopiju ugovora (narudžbe) kupac će primiti na adresu e-pošte, nakon slanja narudžbe.
CIJENE PROIZVODA
Cijene proizvoda navedene su u eurima / € i vrijede na dan narudžbe. PDV je uključen u cijene. Pridržavamo pravo na promjenu cijena bez prethodne najave. Nakon što kupac potvrdi narudžbu u webshopu, objavljene cijene primjenjuju se i na kupca i na tvrtku. U cijenu proizvoda nisu uračunati troškovi dostave.
PLAĆANJE
Webshop omogućuje plaćanje proizvoda putem predračuna odnosno uplatom na bankovni račun, plaćanje karticama i mogućnost plaćanja pouzećem. Kupac, zajedno s proizvodima u pošiljci, prima i račun s troškovima. Plaćanje je moguće samo u jednokratnom iznosu.
Kod plaćanja predračunom kupac će temeljem sklopljenog ugovora primiti predračun s podacima za uplatu na svoju adresu e-pošte. Nakon primljene uplate pružatelj usluge poslat će poštom naručene proizvode kupcu. U slučaju neplaćanja otkazat ćemo vašu narudžbu, nakon tri radna dana. Ako ponovno želite primiti narudžbu, morate ponovo izvršiti narudžbu.
DOSTAVA
Roba će biti isporučena u najkraćem mogućem roku. Roba će biti isporučena najkasnije u roku od tri radna dana, osim ako nije drugačije navedeno za pojedini proizvod.
Ako proizvoda nema na zalihama, o tome ćemo vas obavijestiti i dogovoriti se o vremenu dostave.
Za dostavu paketa pobrinut će se naš ugovorni partner GLS.
Cjenik dostave
Poštarina iznosi 4,99€, doplata za plaćanje pouzećem iznosi 2 €.
Poštarina je besplatna za kupovinu iznad 75 €.
PROCES KUPOVINE
Na webshopu www.opsy.hr, u gornjem desnom kutu nalazi se ikona košarice u kojoj će se korisniku (klikom na ikonu) prikazati proizvodi, koje je tijekom pretraživanja webshopa dodao u košaricu.
- Korisnik proizvode dodaje u košaricu klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Prethodno je potrebno odabrati boju i veličinu proizvoda.
- Zatim, korisnik nastavlja s pregledavanjem proizvoda i u košaricu dodaje dodatne proizvode.
- Korisniku će se proizvodi prikazati u košarici, gdje može mijenjati količinu (s + ili -), ukloniti ili dodati proizvode.
- Korisnik može unijeti kod za popust (ako ga ima) i pritisnuti gumb „Unovči kupon“.
- Korisnik već u „košarici“ može odabrati način plaćanja.
- Proces kupovine korisnik pokreće klikom na poveznicu na košaru, potom na gumb „Nastavi na blagajnu“.
- Korisnik ispunjava kontaktne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, grad, telefonski broj, e-pošta).
- Ako korisnik želi dostavu na drugu adresu, potrebno je ispuniti polje „Želim dostavu na drugu adresu“ gdje će upisati potrebne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj).
- Korisnik može promijeniti način plaćanja.
- Na posljednjem koraku korisnik će još jednom pregledati pojedinosti narudžbe, složiti se s općim uvjetima i završiti klikom na gumb „Kupi odmah“. Ako nedostaju određeni podaci, korisniku će se na polju s greškom ispisati tekst „obavezno polje“ u crvenoj boji.
- Kada korisnik klikne na gumb „Kupi odmah“, sustav će primiti narudžbu i korisniku automatski poslati elektronsku poruku – potvrdu o primitku narudžbe, na korisnikovu adresu e-pošte.
- Korisnik željene proizvode može naručiti i telefonskim ili elektronskim putem.
TEHNIČKA SREDSTVA ZA PREPOZAVANJE I UKLANJANJE GREŠAKA PRIJE SLANJA NARUDŽBE
Prije nego što kupac pošalje narudžbu otvorit će se pregled narudžbe u „košarici“, temeljem koje može provjeriti robu dodanu u košaricu. U slučaju pogrešnog unosa, kupac može ukloniti pogreške u košarici. U „blagajni“, gdje unosi svoje podatke za dostavu, na desnoj strani će se ponovno pojaviti odabrani proizvodi. Ako ne želi poslati narudžbu, korisnik može zatvoriti stranicu ili otkazati narudžbu i tako prekinuti slanje i potvrdu narudžbe.
RASKIDANJE UGOVORA (ZAMJENA ILI VRAĆANJE ROBE)
Kod ugovora sklopljenih na daljinu kupac ima pravo (sukladno čl. 43 ZVPot; Uradni list RS, br. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/77, 38/14 i 19/15) odustati od kupovine unutar četrnaest (14) dana nakon preuzimanja robe, bez navedenog razloga, i o tome obavijestiti tvrtku. Preuzetu robu dužan je vratiti u roku od 14 dana nakon obavijesti da odustaje od ugovora. Kupac treba priložiti kopiju računa.
Obavijest o odustajanju od ugovora kupac može priložiti:
- Putem obrasca
- Izjavom iz koje jasno proizlazi da odustaje od ugovora(npr. telefonski ili na adresu e-pošte prodavača)
- Putem internetske stranice tvrtke, ako tvrtka potrošaču nudi mogućnost da elektronskim putem ispuni obrazac o otkazivanju narudžbe
Kupac proizvode šalje na adresu:
UZAR d.o.o., Opsy.hr
Cesta Ste Marie aux Mines 7a
4290 Tržič
Slovenija
Kupac prodavaču mora vratiti neoštećeni artikl u istoj količini, osim ako je uništen, pokvaren, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Kupac ne smije neometano koristiti artikl do odustajanja od ugovora. Kupac smije provjeriti i isprobati artikle onoliko koliko je nužno da se ustanovi njihovo stvarno stanje. Kupac odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je ono posljedica postupanja koje nije nužno da se ustanove priroda i značajke robe.
Jedini trošak koji tereti kupca u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak vraćanja artikala (koji se u slučaju slanja obračunava po cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se pošiljci/paketu/teretu). Artikl je potrebno odmah vratiti prodavaču najkasnije unutar 14 dana od slanja poruke o odustajanju od ugovora.
Kupac nema pravo odustati od ugovora čiji predmet je artikl izrađen po mjeri i detaljnim uputama kupca, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, nije primjeren za vraćanje zbog svoje prirode, brzo se kvari ili mu je već istekao rok uporabe.
Povrat novca izvršit će se odmah, a najkasnije u roku do 14 dana od primitka poruke o odustajanju od ugovora. Tvrtka kupcu mora vratiti primljenu uplatu istim sredstvom plaćanja koje je upotrijebio kupac, osim ako kupac izričito ne zahtijeva uporabu drugog sredstva plaćanja i ako time ne snosi dodatne troškove.
U iznimnim slučajevima, ako artikli nisu vraćeni u skladu s ZVPot, kupcu možemo ponuditi otkup artikla s odgovarajućom naknadom koja će biti utvrđena zapisnikom o povratu. Otkup sa smanjenom vrijednosti razmotrit ćemo samo uz potvrdu kupca putem elektronske pošte. Kupac može naknadu koristiti samo uz narudžbu drugog artikla jednake ili više vrijednosti.
REKLAMACIJE
Pružatelj usluga će uložiti najveće moguće napore, kako bi osigurao najbolju kvalitetu svojih proizvoda. Ako se unatoč tome dogodi da je kupac primio robu s greškom, o tome treba obavijestiti pružatelja usluga na njegovu adresu e-pošte koji će ga upoznati s postupkom rješavanja reklamacija. Pružatelj usluga pridržava pravo odbiti reklamaciju ako je neupotrebljivost proizvoda, odnosno šteta, posljedica nepravilnog postupanja kupca.
Pravo na vraćanje kupovne cijene, temeljem jamstva i stvarnih grešaka, detaljno uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot) –http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513
Ne prihvaćamo otkupne pošiljke.
GREŠKA NA PROIZVODU
Webshop opsy.si kupcu mora isporučiti robu u skladu s ugovorom i odgovara za greške na proizvodu.
Greška je materijalna:
- ako stvar nema značajke potrebne za njezinu normalnu upotrebu ili promet
- ako stvar nema značajke potrebne za posebnu upotrebu, zbog koje je kupac kupuje, koja je bila poznata ili je trebala biti poznata prodavaču
- ako stvar nema značajke i oblik koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno predviđene
- ako je prodavač isporučio stvar koja se ne podudara s uzrokom ili model, osim ako je uzorak ili model pokazan samo u svrhu obavijesti
Prikladnost robe za uobičajenu upotrebu procjenjuje se u odnosu na robu iste vrste, uzimajući u obzir izjave prodavatelja o značajkama robe koje prodavač ili proizvođač daje oglašavanjem, predstavljanjem proizvodima ili oznakama na samom proizvodu.
Kako se ostvaruje pravo u odnosu na grešku na proizvodu?
Kupac svoja prava može ostvariti temeljem materijalne greške, ako je obavijestio prodavača o grešci, unutar dva mjeseca od dana otkrića greške.
Kupac u obavijesti o grešci mora precizno opisati grešku i prodavaču omogućiti da pregleda artikl.
Obavijest o grešci kupac može osobno isporučiti prodavaču o čemu mu prodavač mora izdati potvrdu, poslati u prodavaonicu u kojoj je stvar kupljena ili zastupniku prodavača s kojim je sklopio ugovor.
Prodavač ne odgovara za materijalne greške koje su se pojavile dvije godine nakon isporuke stvari.
Kupac, koji je pravilno obavijestio prodavača o grešci, ima pravo zahtijevati od prodavača da:
– ukloni grešku na robi ili
– vrati dio plaćenog iznosa razmjerno grešci
– zamijeniti neispravnu robu novom bez greške
– vrati plaćeni iznos.
U svakom slučaju, kupac ima pravo zahtijevati od prodavača naknadu štete, posebice za troškove materijala, zamjenskih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda koji su nastali na temelju obveze iz prethodnog stavka ovog članka.
Prava kupca iz prvog stavka prestaju vrijediti nakon isteka vremenskog razdoblja od dvije godine od dana slanja obavijesti prodavaču o materijalnoj grešci.
Ostvarivanje prava temeljem materijalne greške na artiklu detaljno uređuju odredbe Zakona o zaštitu potrošača.
KOMUNIKACIJA
Pružatelj usluga će stupiti u kontakt s korisnikom putem sredstava za daljinsku komunikaciju, ako se tome korisnik izričito ne suprotstavi. Oglasne elektronske poruke trebaju sadržavati sljedeće:
– pošiljatelj treba biti jasno vidljiv
– jasno i nedvosmisleno označene kao oglasne poruke
– različne akcije, promocije i druge marketinške tehnike trebaju biti označene kao takve. Također, trebaju biti jasno definirani uvjeti za sudjelovanje u njima
– treba biti jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka
– želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke pružatelj usluga treba izričito poštovati.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Podaci, koje posreduje kupac, strogo su povjerljivi i obrađuju se u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (Ur. l. RS br. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) i Zakonom o zaštiti potrošača – ZVPot-UPB1 (službeni pročišćeni tekst – Uradni list RS, br. 14/03). Pružatelj usluge obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika. Pružatelj usluge koristit će osobne podatke isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbi (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu komunikaciju. Korisnikovi podaci u niti jednom slučaju neće biti predane neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i korisnik tako da se brine o sigurnosti svog korisničkog imena i lozinke.
PRITUŽBE I SPOROVI
Pružatelj usluga pridržava se važećeg zakonodavstva o zaštiti potrošača. Pružatelj usluga uložit će potreban napor prilikom ispunjavanja svoje dužnosti, uspostavljanja učinkovitog sustava postupanja s pritužbama i imenovati osobu s kojom će se, u slučaju poteškoća, kupac moći povezati telefonski ili elektronskom poštom. Korisnik šalje pritužbu na adresu e-pošte pružatelja usluga. Pružatelj usluge će u roku od pet dana potvrditi primitak pritužbe, poručiti kupcu koliko dugo će je obrađivati i obavještavati ga o tijeku postupka. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv.
Pružatelj usluge je svjestan da je osnovna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudske nagodbe, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih rješavanjem samog spora. To je ujedno i glavna prepreka zašto potrošači ne pokreću sudske sporove. Zbog toga će pružatelj usluga uložiti sav mogući trud da se eventualni sporovi rješavaju sporazumno.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Tvrtka UZAR d.o.o., u skladu s odredbama važećeg zakonodavstva, ne prepoznaje niti jednog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova, koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu s važećim Zakonom o izvansudskog rješavanju potrošačkih sporova.
Tvrtka Uzar d.o.o., koja se bavi umreženim trgovanjem na području RS, u skladu s odredbama važećeg zakonodavstva objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za mrežno rješavanje potrošačkih sporova. (SRPS). Platforma je dostupna svim potrošačima na poveznici https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
KODEKS PONAŠANJA
Pružatelj usluga ima postavljene visoke interne standarde obrade narudžbi, povrata i reklamacija kupaca te pokušava pratiti aktualne zahtjeve potrošača i zakonske regulative u najvećoj mogućoj mjeri. U skladu s 6. alinejom 7. članka Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu (ZEPT) izjavljuje da nije potpisnik kodeksa ponašanja trgovaca na mreži.
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
Sav sadržaj na webshopu opsy.hr i podstranicama, uključujući i slikovni i video sadržaj, zaštićen je Zakonom o autorskim pravima i vlasništvo je pružatelja usluga. To se odnosi i na robnu marku te logotip. Pružatelj usluga dopušta uporabu slikovnog i video sadržaja za osobnu uporabu na društvenim mrežama, blogovima i foto galerijama samo navođenje izvora.
OBJAŠENJENJE
Sve informacije mogu se promijeniti bez prethodne obavijesti. Također, pružatelj usluge može bez prethodne obavijesti mijenjati uvjete. Ako trebate dodatna objašnjenja u vezu s općim uvjetima suradnje, možete nas kontaktirati.